Garantia se solutioneaza la sediul nostru exceptie facand produsele care au propriile unitati de garantie.
Produsele achizitionate pot fi trimise la garantie prin curierul agreat Fan Courier, Cargus, Sameday, DPD. Plata transportului va fi suportata de catre client. Va rugam sa mentionati pe colet “GARANTIE”!
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. De asemenea clientul trebuie sa specifice defectul produsului in detaliu pe copia facturii.
Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
Termenul de garantie (12 luni) este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.
Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produsul este functional), solicitantul va achita taxele de transport tur – retur pentru produse.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Va rugam sa completati acest formular inainte de a trimite produsul/produsele in garantie. Va multumim!